Design that leads to experience

מה הופך מלון ל"מלון בוטיק"?

מה הופך מלון ל"מלון בוטיק"?

שני המאפיינים העיקריים של מלונות בוטיק הם יוקרה ואינדיבידואליות. אלה מושגים באמצעות סגנון, פרקטיות ותשומת לב לפרטים.

הסגנון צריך לספר את הסיפור הייחודי  של המלון או הבעלים שלו, ככל שהסיפור יהיה מדויק יותר, המלון – יהיה ייחודי יותר.

כמעצבת פנים העוסקת מספר שנים בעיצוב מלונות, ונחשפת ומודעת גם להבטיח נוספים במלונות, מעבר לעיצוב עצמו, סיכמתי להלן, מספר נקודות, שהינן משמעותיות מאוד, על מנת שהמלון יחשב כמלון בוטיק.

Checking in

ברגע שהאורחים נכנסים פנימה, הם צריכים להרגיש רצויים. לכן, דלפק הקבלה חייב להיות  מעוצב היטב ומואר היטב – זהו לב המלון, בו נוצר המפגש הראשון והאחרון בין האורח למלון.

חשוב לכן, לדאוג לפקידי קבלה מאירי פנים ,נעימים ומקצועיים. אם החלל מאפשר זאת, חשוב לשלב אזור ישיבה בלובי הקבלה. מקום זה יהפוך מהר מאוד למקום מפגש מועדף עבור האורחים.

אזור הלובי

הלובי הוא לפעמים האזור העמוס ביותר במלון. חשוב מאוד להיכנס אליו מפעם לפעם ולהסתכל אליו בעיניים של אורח:

  • האם יש שילוט ברור?
  • האם עומדים דברים מיותרים ולא נחוצים בחלל?
  • האם הוא מרווח מספיק?
  • יש בו ריח טוב ונעים? ועוד ועוד.

הלובי מהווה את "חלון הראווה" של המלון ולכן, יש חשיבות גדולה מאוד לרצפה!

כמו כן רצוי "להתאמץ" ולמקם גופי תאורה רבים ומיוחדים ליצירת אוירה.

שילוב של יצירות  אומנות- תמיד ידגיש מיוחדות ויוקרה.

עיצוב המסדרון

מסדרונות מעוצבים היטב הם שילוב מנצח  בין סגנון לאזורי השירות לאורך המיסדרון. ובין פרקטיקה ליופי.

נקודות הגישה לחשמל או לצנרת, חייבים להיות משולבים  בחכמה לתוך העיצוב. במידה והמלון נמצא באזור עירוני שוקק – חשוב לתת את הדעת לשילוב מוצרים אקוסטיים במסדרון.

התאורה במסדרון חשובה ומשמעותית vi לנראות וvi ליצירת האווירה במסדרון: היא צריכה לאפשר לאורחים לראות את מספר החדר שלהם, אבל מספיק חלשה על מנת לא להפריע לתחושת האינטימיות והנינוחות.

ארוח מלא

במלון בוטיק, חדרי הארוח  הינם הרבה יותר מאשר מקומות מנוחה. האורח המגיע למלון בוטיק מצפה שיהיו לו בחדר תנאים לעבוד, לסעוד להרגע ולישון.

נוחות המיטה – הינה קריטית, במלון בוטיק,שכן, לא משנה עד כמה החדר מסוגנן ומעוצב יפה, במידה והאורח לא ישן היטב, קיים סיכוי קטן שהוא יחזור או ימליץ על המלון. לכן, חייבת להיות מיטה עם מיזרון איכותי ביותר, וילונות האפלה מלאה, בקרת טמפרטורה וכל מה שיאפשר תנאי סביבה לשינה מפנקת.

חדר האמבטיה – חייב להיות מוקפד, נעים ומפנק. האורח שהזמין מלון בוטיק מצפה לראות לא פחות ממיני ספא במרחב האמבטיה שלו או לפחות, אמבטיה עם נוף מרהיב.

אזור האוכל/הארוחות

אחת התכונות הבולטות המבדילות מלון בוטיק ממלונות של רשתות הוא הגודל. לכן, אחד האתגרים הוא כיצד ניתן לנצל היטב את אזור האוכל – לשימושים נוספים ואחרי בשאר שעות היממה. ופה באה לידי ביטוי גדולתו של המעצב.

cheking out

תוכל להפוך את האורחים שלך מאושרים במידה ודרכם החוצה- תהיה מהירה וקלה. התייחסות נדיבה ומענה מהיר של פקידי הקבלה, היא קריטית.

אל תשכח, זהו הזיכרון האחרון שהם לוקחים איתם מהמלון! לכן, חשוב כל כך, מראה הדלפק, עיצוב החלל סביבו והתאורה במקום, ממתק לפרידה שינתן להם – יוסיף ללא ספק, טעם מתוק בפה…

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים נוספים בבלוג

מקווה גבעת שמואל

"בעיצוב המקווה הנ"ל היה אתגר מיוחד…למצוא פתרונות יצירתיים לטעויות שנעשו"

מלון ניר עציון

חשוב לציין את זמינותה למתן פתרונות לבעיות שעולות. שביעות רצון אורחי המלון הוא המדד הברור להצלחתה

רשת מלונות "The room Mate hotels"

רשת מלונות "The room Mate hotels"

רשת המלונות " Room Mate" התחילה בעצם מדירות ארוח, . כיום הרשת מונה 26 מלונות וכשישה בתי דירות. הקו העיצובי מגוון מאוד, כל מלון ומלון

רשת מלונות "Motel One"

רשת מלונות "Motel One"

כמעצבת פנים העוסקת מספר שנים בעיצוב מלונות, אני כמובן אוהבת להתעדכן ולהכיר מלונות הפועלים בעולם ולא רק בישראל. ברשת המלונות "Motel one" התאהבתי מהרגע הראשון…

Open chat
💬 אפשר לעזור?
שלום 👋
איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן