Design that leads to experience

רשת מלונות "The room Mate hotels"

רשת מלונות "The room Mate hotels"

רשת המלונות " Room Mate" התחילה בעצם מדירות ארוח, . כיום הרשת מונה 26 מלונות וכשישה בתי דירות.

הקו העיצובי מגוון מאוד, כל מלון ומלון עוצב ע"י מעצב אחר, אבל המוטיב החוזר היא הצבעוניות החזקה של המלון. המכנה המשותף לכולם הוא- תעוזה.

 בחרתי להביא מספר דוגמאות ממלונות הרשת:

ברונו (Brouno) רוטרדם

המלון הוקם במחסן תה לשעבר של חברה הודו המזרחית. הוא נחשב כאחד המקומות הסמליים היותר מעניינים של רוטרדם. הוא ממוקם בלב רוטרדם, באזור קופ ואן דרום ליד נהר מאס.

האזור הפך לנקודה ארכיטקטונית חמה בה ניתן לטייל בין הבניינים של האדריכלים המפורסמים ביותר בעולם, כגון: רם קולהאס, קרוז ואורטיז, רנצו פיאנו, מולר, דרוגלבר ופורטוין.

בבניין זה בן הארבע קומות, חדר ארוחת בוקר ובר טרקלין מרווח, כמו גם מרכז עסקים, חדרי ישיבות מרובים ו -400 מ"ר שטח אירועים רב-פונקציונלי. יש בו גם שוק גסטרונומי גדול בו תוכלו ליהנות מכל מיני מעדנים מקומיים ובינלאומיים.

העיצוב של מלון בוטיק מרהיב זה, נוצר על ידי הסטודיו המפורסם של תרזה סאפי, משלב מסורת וחדשנות. באמצעות מיזוג של אלמנטים ימיים ואסטרונומיים, מלון ג'וליה ממוקם בבניין היסטורי שנמצא עוד בסוף המאה ה -19. יש בסך הכל 85 חדרים שעוצבו עם מגע וינטג 'ואלמנטים מנוגדים חזקים כך שהאורחים מרגישים כאילו הם בסביבה מוכרת. הגוונים הוורודים, הירוקים והכחולים, החומרים המסורתיים – כמו לבני טרקוטה מלומברדיה – וריהוט המעצבים הם ההיבטים העיקריים בחלל ייחודי שיש לו את חתימתו הבלתי ניתנת לערעור של פטרישיה אורקיולה.

Mate Giulia Milano

מלון ג'וליה ממוקם בבניין היסטורי שנמצא עוד בסוף המאה ה -19. יש בסך הכל 85 חדרים שעוצבו עם מגע וינטג 'ואלמנטים מנוגדים חזקים כך שהאורחים מרגישים כאילו הם בסביבה מוכרת. הגוונים הוורודים, הירוקים והכחולים, החומרים המסורתיים – כמו לבני טרקוטה מלומברדיה – וריהוט המעצבים הם ההיבטים העיקריים בחלל ייחודי שיש לו את חתימתו הבלתי ניתנת לערעור של פטרישיה אורקיולה.


מלונות נוספים ברשת

  • מלון בלפור במיאמי
  • מלון לורה במדריד
  • מלון אנה בברצלונה
  • מלון פאו בברצלונה

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים נוספים בבלוג

מקווה גבעת שמואל

"בעיצוב המקווה הנ"ל היה אתגר מיוחד…למצוא פתרונות יצירתיים לטעויות שנעשו"

מלון ניר עציון

חשוב לציין את זמינותה למתן פתרונות לבעיות שעולות. שביעות רצון אורחי המלון הוא המדד הברור להצלחתה

מה הופך מלון ל"מלון בוטיק"?

מה הופך מלון ל"מלון בוטיק"?

שני המאפיינים העיקריים של מלונות בוטיק הם יוקרה ואינדיבידואליות. אלה מושגים באמצעות סגנון, פרקטיות ותשומת לב לפרטים. הסגנון צריך לספר את הסיפור הייחודי  של המלון

רשת מלונות "Motel One"

רשת מלונות "Motel One"

כמעצבת פנים העוסקת מספר שנים בעיצוב מלונות, אני כמובן אוהבת להתעדכן ולהכיר מלונות הפועלים בעולם ולא רק בישראל. ברשת המלונות "Motel one" התאהבתי מהרגע הראשון…

Open chat
💬 אפשר לעזור?
שלום 👋
איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן