Design that leads to experience

שבעת הטיפים לעיצוב המשרד הבייתי

שבעת הטיפים לעיצוב המשרד הבייתי

אם כבר נגזר עלכם, או במקרה הטוב יותר- בחרתם, לעבוד מן הבית, אין סיבה לעבוד מהמיטה ולערוך פגישות בבתי קפה. בכל בית או דירה, בכל גודל ובכל סגנון, אפשר לארגן חדר עבודה או משרד ביתי מעוצב ונוח שיתאים לצרכים שלכם. לפניכם שבעה טיפים שיעזרו לכם במלאכת עיצוב המשרד שלכם:

בחירה נכונה של מיקום המשרד

כדאי שלמשרד תהיה דלת כניסה משלו וחדר שירותים. ואז ,במידה ואתם צריכים מפעם לפעם להיפגש עם לקוחות, אין צורך, שיעברו דרך כל הבלגן בסלון  עד שיגיעו למשרד שלכם…
במידה ולא קיימת אפשרות כזו חשוב מאוד  למקם את המשרד הביתי קרוב לכניסה וליצור הפרדה ויזואלית כגון: מחיצה קלה מזכוכית /ברזל או ספרייה דו צדדית שתספק פרטיות. רצוי מאוד שיהיה בחדר חלון. אין כמו אוורור של אוויר צח, לערנות וריכוז.

תיכנון החלל

על מנת שבאמת יהיה נח ונעים לעבוד, חשוב לתכנן את החדר בצורה נוחה, גם אם הוא קטן… ממליצה תמיד שהשולחן יהיה בקרבת החלון ולא עם הגב לדלת!

יש משהוא לא נעים, להיות מופנים עם הגב לכניסה. כמובן שבקרבת השולחן יש צורך במידוף, בהתאם לצרכים, ורצוי גם ארונית/ארון.

תאורה

לאחר שמיקמתם את הפונקציות השונות בחלל, חשוב למקם את השקעים ואת התאורה. ממליצה מאוד למקם כמה מוקדים של תאורה , תאורה בתקרה שממוקמת באזור השולחן תאורת קיר אחת לאווירה ותאורת שולחן. 

בשקעים חשוב להתייחס למיקום מדפסת, מיקום הטענה לטלפון מיקום מנורת שולחן מיקום מזגן/תנור ובנוסף- מקרר בר קטן, אם יש מקום.

בחירת ריהוט

כשמדובר במשרד בייתי דבר ראשון חשוב ורצוי להתייחס לנוחות! הכיסא חייב להיות אורתופדי וארגונומי, על מנת לאפשר שעות עבודה מרובות ללא גרימת נזק. כיום קיימים בשוק הרבה מאוד חברות המתמחות בתחום. בנושא הכיסא- ממליצה לא לחסוך ולרכוש מוצר איכותי! כאבי גב ועורף, לא שווים את הפער בין המחירים…

בנוסף לכיסא, חשוב להצטייד בשולחן בגודל כזה שמלבד התאמה לחדר יתאים גם לאופי העבודה שלנו וגם לאופיינו אנו. (אוהבים לעבוד עם הרבה ניירת ובלגן, או כאלו שהכל  מתויק והשולחן ריק למשעי….)

 צמחיה

אין כמו תוספת של צמחיה ירוקה ליצירת תחושת רעננות בחלל…אל תוותרו עליה, טבעית או מלאכותית, העיקר- צמחיה.

ריצוף

המלצה אישית שלי, להשקיע טיפה יותר ולרצף בפרקט את החלל/החדר של המשרד הבייתי. קודם כל- הפרקט הוא מוצר אקוסטי מעולה והשיחות שתקיימו בחדר ,פחות ישמעו ברחבי הבית… מעבר לזה, הוא נותן אוירה מאוד נעימה בחלל והוא לגמרי יהווה סוג של "הפרדה" בין הבית למשרד.

 קירות

ממליצה לתת "משקל" לאחד הקירות, או ע"י טפט מעניין או ע"י צבע/ מדבקות /מדפים מעניינים וכו ההתייחסות לקיר אחד ע"י אלמנטים בולטים, יוצר סוג של היררכיה בחדר, וללא ספק יהפוך לאלמנט עיצובי בחלל.

מבחינת בחירת הצבעים , ממליצה לא יותר מקיר כהה אחד בחלל, מחקרים שנעשו בשנים האחרונות מראים שלגוון שתבחרו לצבוע בו את המשרד יש משמעות גבוהה מאוד על הריכוז, הנוחות ואפילו על ההשראה. אבל זו כבר תורה בפני עצמה.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים נוספים בבלוג

מקווה גבעת שמואל

"בעיצוב המקווה הנ"ל היה אתגר מיוחד…למצוא פתרונות יצירתיים לטעויות שנעשו"

מלון ניר עציון

חשוב לציין את זמינותה למתן פתרונות לבעיות שעולות. שביעות רצון אורחי המלון הוא המדד הברור להצלחתה

מה הופך מלון ל"מלון בוטיק"?

מה הופך מלון ל"מלון בוטיק"?

שני המאפיינים העיקריים של מלונות בוטיק הם יוקרה ואינדיבידואליות. אלה מושגים באמצעות סגנון, פרקטיות ותשומת לב לפרטים. הסגנון צריך לספר את הסיפור הייחודי  של המלון

רשת מלונות "The room Mate hotels"

רשת מלונות "The room Mate hotels"

רשת המלונות " Room Mate" התחילה בעצם מדירות ארוח, . כיום הרשת מונה 26 מלונות וכשישה בתי דירות. הקו העיצובי מגוון מאוד, כל מלון ומלון

Open chat
💬 אפשר לעזור?
שלום 👋
איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן