Design that leads to experience

עיצוב מלונות

מאז ומעולם, תחום עיצוב המלונות , נחשב למאתגר ביותר. וכיום, על אחת כמה וכמה. אנשים שמגיעים היום למלון – מחפשים חוויה, משהוא אחר, משהוא שלא ראו בכל המלונות הקודמים שהתארחו בהם. משהוא שירגש אותם. מעבר לזה, כמובן שכל האיבזור חייב להיות חדיש ומפנק. כי מקלחת חמה וטובה וחדר שינה מדהים- כבר יש להם בבית…
כמובן שיש צורך לקחת בחשבון את כל הרגולוציות והתקנים היוצאים חדשים לבקרים… השחיקה המהירה והתבלות הציוד, המאפיינים מקומות ציבוריים, מחייבת התחשבות מעמיקה ויסודית בבחירת חומרי הגמר והריהוט.

כשאני מתחילה לתכנן עיצוב מחדש למלון, כשלב ראשון אני מקפידה לשמוע ולדבר עם הצוות, הן התיפעולי והן של ההנהלה. השלב הזה חשוב מעין כמוהו, כיוון שהם בעלי הנסיון בשטח, הם אלו שחווים את הלקוחות ואת המלון מידי יום ביומו. בשלב השני, אנחנו מגדירים קהל יעד ומאפיינים. ככל שנדייק יותר בקהל היעד של המלון, כך יקל עלינו לענות על צרכיו וציפיותיו.

לאחר מכן, יגעו שאר השלבים- בחירת השראה, הדמיות, תכנון מדויק ועוד. לאורך כל התהליך, אני מלווה באופן רציף והדוק את בעלי המקצוע, הספקים, והקבלנים שמעורבים בפרוייקט. על מנת שאתה, כמנכ"ל , תרגיש חופשי לעיסוקייך , ותוכל להיות רגוע כי יש מי שעוקב אחרי הדברים ודואג שהביצוע יעשה על הצד הטוב ביותר!

Open chat
💬 אפשר לעזור?
שלום 👋
איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן